A németországi irodánk felvételt hirdet! Pénzügyi karrierlehetőség magyarul beszélőknek is

A németországi irodánk felvételt hirdet! Pénzügyi karrierlehetőség magyarul beszélőknek is
2020.09.02.

Mint azt már az oldalon is láthattátok, egyre gyarapodnak azok a szakmai anyagok, ügyfeleknek szánt információk, melyeket megosztunk hétről-hétre. Az ügyfeleink száma egyre bővül, és a biztosítási területen megnövekedett tanácsadási igény miatt új kollégákkal bővültünk, ill. további munkatársakra is szükségünk van, hogy kitudjuk elégíteni az ügyfeleink igényeit.

A biztosítási területen indított vállalkozásom talpraesett, új munkatársakért kiált, hiszen az egyre népesebb ügyfélkör kiszolgálásához, és a potenciálisan több százezres vevőkör eléréséhez, személyes támogatásához kevés létszámmal vagyunk jelen a piacon. Most pár gondolatban összefoglalom, kiket keresek, akikkel egymást erősíthetjük a következő időszakban, remélhetőleg hosszútávon is.

 

Gyere akkor, ha érdekelnek a családi pénzügyek

Nem tőzsdézésről, kockázatos, rövid lejáratú befektetésekről fogsz tanulni, beszélgetni, hanem épp ellenkezőleg: az egyéni, családi spórolási lehetőségekről, színvonalas biztosításokról lesz szó, melyek a hozzánk forduló magánszemélyeket, családokat óvják meg váratlan helyzetekben, illetve hosszútávon jelentős összegeket hoznak a családi kasszába.

 

Képesség arra, hogy meghallgass másokat

Ebből következik, hogy olyan munkatársra van szükségem, aki empátiával és türelemmel képes meghallgatni az ügyfelek kihívással teli történeteit, és nem ijed meg attól sem, ha egy-egy esetben bizony komoly tények elé kell állítani a segélykérőt. Nem egy klasszikus értelembe vett értékesítési folyamatról van szó, hiszen mindenkinek másra-és másra van szüksége, és a sikerünk érdekében, nem is ajánlunk neki többet, vagy mást, mint amire éppen szüksége van, vagy felhívjuk a figyelmet arra, amire a későbbiekben fontos lesz felkészülnie.

 

A sok beszéd nem feltétlen előny…

Az nagy előny, ha szívesen beszélgetsz emberekkel, de nem hátrány az sem, ha visszahúzódóbb vagy, hiszen a legfontosabb az egész folyamatban, hogy hallgatni tudj, majd igény szerint érdeklődést ébressz az emberekben néhány egyszerű igényfelmérő kérdéssel, rövid tájékoztatással. Egyfajta proaktív ügyfélszolgálati munkatárként működhetsz.

Akik jól és szívesen beszélnek, könnyen elmosolyodnak, ők remekül megállják majd a helyüket akkor, ha egy beszélgetés elején szimpátiát kell ébreszteni egy vadidegen emberben. Aki nem a szavak mestere, ő a szakmaiságával és a nyugalmával nyűgözheti le a segítségre várókat, így főként a munkafolyamat végén válik majd igazán népszerűvé, ajánlásra méltóvá. A siker mértékén ez valójában semmit sem változtat.

 

Egyedül kell mindent megtanulni?

Természetesen nem. Nem is hagynám… Hiszen felelősségteljes, és színes területről van szó, melyben a jó megítélés, a profi munkavégzés és helyes kommunikáció sorsdöntő lehet. Mindenben segítek szakmai és tapasztalati oldalról is. Nem kell attól félned, hogy felkészületlenül érkezel egy megbeszélésre, többnyire fogom a kezed az első lépésekkor, hiszen nekem is érdekem, hogy sikeres légy, és jól képviseld a cégem.

 

Társadalmi különbségek

Ugyan a németek többet és hatékonyabban beszélgetnek a pénzügyeikről, nyíltabban kezelik a megélhetés kérdéseit, és a bevételekről, kiadásokról gyakran már a húszas éveikben kimutatásokat készítenek, az első fizetésből már privát nyugdíjbiztosításba is utalnak pénzt, sőt, már a nagypapájuk is ezt tette…

Azonban a főközönségünk, (kivéve, ha nagyon jól beszélsz németül, és német ügyfelekkel is beszélgetnél) alapvetően a Németországban élő magyar anyanyelvű lakosság. Tehát korántsem annyira egyértelmű és ismerős témákról beszélsz nekik, ami magától értetődő lenne. Ugyanakkor, mivel ők is külföldön élnek, beilleszkednek, alkalmazkodnak ehhez a másfajta életvitelhez, fontos számukra, hogy tisztában legyenek az itteni megoldásokkal: a felelősségbiztosítás, jogvédelmi biztosítás, gyermekek továbbtanulása, vagy épp a nyugdíj témakörökkel is.

 

Ha kipróbálnád, megismernéd, írj bátran!

Ha kipróbálnád magad, akár mellékállásban is ezen a területen, akkor várlak szeretettel egy interjúra, ahol közösen eldönthetjük, érdemes lehet-e együtt dolgoznunk. Az elérhetőségeink valamelyikén küldj egy üzenetet, esetleg önéletrajzot és az elérhetőségeidet, hogy felvehessem veled a kapcsolatot.

 

Addig is mesés nyarat és sikereket kívánok!

Keress bizalommal, hívj most!

Balázs Gábor

külkereskedelmi közgazdász

 

Tel: +36/ 30/ 22-99-394

Handy: +49/ 173/ 531-60-38

E-mail: nemetjovedelem@gmail.com

Vissza
teleclinic_no fekszik az agyon laptoppal az oleben

Jó lenne egy orvos, aki egész nap ott csücsül a zsebedben? Mi fán terem a TeleClinic?

2022.10.15.

Neked hány olyan egészségügyi panaszod, megválaszolatlan kérdésed, vagy gyors megerősítésre váró élethelyzeted adódik, amihez szükséged lenn egy megbízható orvosra? Hány olyan orvost ismersz, aki szívesen segítene neked egyetlen telefonhívásban is a megfelelő irányba orientálódni, mikor épp vészhelyzetben, épp a rendelőtől távol vagy? Hány vizsgálatot, szűrést halasztasz el időponthiány, pénzhiány, vagy épp félelemből való halogatás miatt mostanában? Rengeteg kérdés, és egy nagyon biztató lehetőség felvázolása következik!

Megnézem
frog-914132

Élvezem-e az állami balesetbiztosítás védettséget a WC-ben is?

2021.06.25.

Jó kérdés! A munkaidő része a munkaközi szünet, a pihenőidő. A Munka törvénykönyve szerint legkésőbb 6 óra munkavégzés után 30 perc kötelező pihenőidő van előírva. Több, mint 9 órás munkavégzést követően 45 percre emelkedik a pihenőidő hossza. Ebben az esetben joggal gondolhatnánk, hogy a pihenőidőben végzett tevékenység esetén is élvezzük az állami balesetbiztositás védettségét...

Megnézem